A vásárlód megoldást keres egy problémára, így releváns kulcsszavakat ír be a Google keresőbe. (pl. vízvezeték szerelő zugló)
A Google megjeleníti a keresési eredményeket, legfelül 3 hirdetéssel. Erre a 3 hirdetésre kattint a felhasználók 90%-a!
Ha az érkezési felület meggyőzte, vásárol. Ha nem, tovább megy a következő keresési találatokra.
1. A Google algoritmusa komplex és sűrűn változik, így maga a hirdetési rendszer egyre bonyolultabb. Hacsak nem ezzel foglalkozunk nap mint nap, ezt nehéz követni.
2. A tapasztalatlanságból adódóan hibás beállításokat használnak a vállalkozók, így nem csak időt pazarolnak, de pénzt is.
1. Olyan tapasztalt marketingesek dolgoznának a reklámaidon, akik minden nap használják a Google hirdetéseket, így hatékonyan állítják be kampányaid.
2. Nem csak időt és kísérletezésen elbukott pénzt takarítasz meg, de a hirdetéseid új ügyfeleket szerezhetnek, miközben nem kell a hirdetéskezeléssel foglalkoznod.
Keress bizalommal, és szívesen segítünk telefonon, vagy akár messengeren keresztül is!
Ha mélyebb konzultációra van szükség az online marketing eszközök használatához, vagy marketing kampányok tervezéséhez, akkor kattints tovább “Konzultáció” oldalunkra, ahol kifejtjük, hogy miben tudunk segíteni.